شهیدان زنده اند

شهیدان زنده اند

ناگهان در نماز جمعه شهر
عطر محراب جمکران گل کرد
بغض تو تا شکست بر لب‌ها
ذکر یا صاحب الزمان (عج) گل کرد
***
جان ایران! چه شد که جانت را
جان ناقابلی گمان کردی؟!
آبروی همه مسلمانان
اشک ما را چرا درآوردی؟!
***
جسم تو کامل است، ناقص نیست
می‌دهد عطر یک بغل گل یاس
دستت اما حکایتی دارد...
رَحِمَ اللهُ عَمِی العباس!
بایگانی
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۹

شهیدخداکرم رجب پور

شهدا

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند عزوجل می‌فرماید:
من جانشین شهید در خانواده‌اش هستم. هر کس خانواده شهید را راضی نگهدارد، مرا راضی نگه داشته و هر کس آن‌ها را به خشم آورد، مرا به خشم آورده.
متن وصیت‌نامه به خانواده‌ام:
همسرم! امیدوارم که زندگی در کنار من، به شما تلخ نگذشته باشد و اگر تلخ بود، شما به کرم خود مرا ببخشید که شما از همه چیز برای من بهتر بودید. می‌گویند کسی که در راه خدا شهید شود، کسانی که او را از زمیت برمی‌دارند حوریان بهشتی هستند؛ اما من در دنیا هم با حور زندگی کردم و برای من زندگی در کنار شما خیلی لذت داشت. اگر خدای‌ناکرده از دست من ناراحتی برای شما پیش آمده، مرا حلال کن؛ چون شما الگویتان حضرت زهرا و حضرت زینب (س) می‌باشد. چند سفارش به شما می‌کنم:
1
- نام دخترم را با اجازه خواهرم، فاطمه بگذارید؛ چون فاطمه در تاریخ خیلی مظلوم است. اگر فاطمه گذاشتید، حق ندارید به صورتش سیلی بزنید.
- 2
فرزندانم را به حوزه علمیه بفرستید که راه رستگاری در آن‌جا بیشتر و بهتر پیدا می‌شود.
3
-از مال دنیا که چیزی ندارم، هرچه هست در اختیار همسرم باشد تا فرزندانم را خوب تربیت کند.
4
-همسرم کفیل و صاحب‌اختیار فرزندانم باشد.
5
-همسرم این حق را دارد که بعد از من، هر تصیمیم را که خواست بگیرد. آزاد است یا در کنار فرزندانم بماند و یا همسر دیگری انتخاب کند.
6
-هرچه‌قدر پول هست، مال همسرم می‌باشد؛ اعم از طلبی و غیره. و مبلغ 8000 تومان از پول‌ها از پدرم می‌باشد که همسرم به او بازپس دهد.
7
-مقداری پول از افراد طلبکار هستم که در دفترچه نوشته‌ام و بر روی کتاب‌ها گذاشته‌ام که آن‌ها نیز از همسرم می‌باشد که در رابطه با فرزندانم خرج کند.
8
-حقوقم را هم مانند گذشته، سهم پدر و مادرم را تا زنده هستند بپردازید (هر ماه 1000 تومان) و بقیه را هم خرج فرزندانم کنید، طوری که احساس نکنند پدر ندارند.
9
-پدرم، مادرم مرا حلال کنید که برایم زحمت زیادی کشیدید و مرا بزرگ کردید. اگر خدای‌ناکرده شما را ناراحت کردم، طلب بخشش دارم. برادران و خواهران! از شما هم انتظار دارم که حلالم کنید که من گناهکارم.
10
-اگر منزلی هم برایم خریداری شد، 3 دانگ آن برای همسرم و 3 دانگ دیگر برای فرزندانم و 2 دانگ خانه‌‌ای که دارم در منزل پدری، یک دانگ که از همسرم هست. یک دانگ دیگر هم برای فرزندانم با اختیار همسرم.
-11
پدرم، مادرم و خواهران و برادران! امیدوارم بعد از من، همسرم را ناراحت نکنید که طبق فرمایش، خدا را ناراحت کرده‌اید و با فرزندانم طوری رفتار کنید که احساس بی‌پدری نکنند. اگر سراغ پدر گرفتند، بگویید به دیار عشق رفت. صادقم را چنان تربیت کنید که جایم را پر کند و دخترم را هم فاطمه‌گونه پرورش دهید. مواظب صادقم باشید. فاطمه‌‌ام را سیلی به صورتش نزنید که حضرت فاطمه ناراحت می‌شود، چون پدر را ندیده.
12
-کتاب‌هایم را هر چه همسرم نمی‌خواهد، خود به مسجد بدهد ولی مهرشان کند وتفسیرها را هم برای پسرم (صادق) بگذارد.
13
-حدود 1500 تومان هم پول خمس بدهکارم بپردازید. به امید زیارت قبر حسین (ع.(
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار خداکرم رجب پور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
لرستانی حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی